שריפה גדולה בשמעון הצדיק: בקת"ב הושלך לבית משפחת יושבייב

בנצי לייזרוביץ' וישראל רובין No Comments on שריפה גדולה בשמעון הצדיק: בקת"ב הושלך לבית משפחת יושבייב

פלסטינים השליכו בקבוק תבערה בליל שבת אל עבר ביתו של טל יושבייב תושב שכונת שמעון הצדיק בירושלים | למשפחת ישובייב ילדים קטנים ופעוטות לא ובחסדי שמיים לא שהתה בשבת בבית ובכך נמנע אסון כבד | בעבר הוצת רכבו של יושבייב שמונה פעמים

הפגנה בסמוך לבית. ארכיון צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אמש, ליל שבת בשעה 22:30 התקבל דיווח במרכז השליטה המחוזי על שריפת דירה בשכונת שמעום הצדיק בירושלים. כוחות כבאות והצלה שהוזנקו למקום מצאו שריפה מפותחת במבנה השייך למשפחת יושבייב, משפחה יהודית שאביה, טל הוא פעיל מרכזי בשכונה. המשפחה מתגוררת בבניין בן שתי קומות.

ארבעה צוותי כיבוי בסיוע מנוף פעלו במקום לכיבוי האש וסרקו את המבנה על מנת לוודא שלא נמצאים בו נפגעים או לכודים. רשף חיים מזרחי, מפקד משמרת תחנת האומה אשר פיקד על האירוע: "האש פרצה בקומה השניה ואיימה להתפשט לשאר חלקי הבית. פעלנו במהירות על מנת למנוע נזק נוסף לרכוש".

מפי גורמים בשטח האירוע אירע כתוצאה מבקבוק תבערה שהושלך אל הבית. כתוצאה מכך, הוקם צוות חקירה לבדיקת נסיבות האירוע, הוא החל את עבודתו הלילה וישוב מחר להמשך חקירה.

משפחת יושבייב הינה מרובת ילדים בלע"ר, ולה ילדים קטנים ופעוטות. המשפחה לא שהתה בשבת בבית ובכך נמנע בחסדי שמיים אסון גדול. בעבר הוצת רכבו של יושבייב שמונה פעמים.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "אין דין ואין דיין, הכתובת הייתה על הקיר והזהרנו על כך מספר פעמים. המשטרה מפקירה את התושבים, במקום להגן עליהם מהפורעים צמאי הדם. המפכ"ל קובי שבתאי נכשל בתפקידו, הוא צריך להניח את המפתחות וללכת הביתה ואם הוא לא מבין זאת לבד, צריך לפטר אותו".

ח"כ בן גביר הוסיף: "אם היה מדובר בריסוס גרפיטי, המשטרה הייתה עושה מארבים יום ולילה כדי לתפוס את הפורעים. פעם זה קרה בשריפת רכב במשך 9 פעמים, היום זה הצתת בית שחלילה אם בני המשפחה היו שם, זה ח"ו יכול היה להיגמר באסון בנפש".



0 תגובות